De ontvangst

De interactie tussen bezoekers en onthaalmedewerkers heeft grote impact op het welzijn van de bezoeker. Welke zijn deze contactmomenten? Welke beveiligingsnoden zijn er?

Gastvrije host

Uw host is het gezicht van uw onderneming en verstaat de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Zorg voor bezoekers inclusief het garanderen van hun veiligheid en gastvrijheid op maat, maken het verschil voor een onvergetelijk bezoek. .

Passende uitstraling

Elk contactmoment binnen een bezoekbeleving vertelt het verhaal van uw onderneming. Ook met kunstwerken die aansluiten bij de identiteit van uw onderneming, zorgt u voor de gewenste klantenbeleving..

Een kopje koffie

Het aanbieden van een kopje koffie of thee hoort bij een welkom gevoel. Het maakt het wachten voor uw bezoekers aangenamer. Als de manier waarop de host dit aanbiedt in lijn ligt met uw imago, is de eerste indruk meteen raak en zorgt u voor een onvergetelijk bezoek..

Geurbeleving

Onze neus is, na onze ogen het belangrijkste zintuig om de omgeving te ervaren. Aangename geuren maken de bezoekbeleving intenser en zorgen voor sympathie.?

Toegankelijke wifi

Het aanbieden van wifi zorgt voor een positieve bezoekbeleving. Hou de drempel om er gebruik van te maken voor uw bezoekers zo laag mogelijk, zo kunnen ze hun wachttijd optimaal benutten..

Bekijk ook de andere contactmomenten

Wilt u weten hoe gastvrij uw organisatie is??

De Welcome! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.

Vraag de Welcome! scan aan