Het vertrek

Uw gast moet zich gedurende zijn gehele bezoek welkom voelen. Want elk contactmoment, ook de allerlaatste telt mee. Als uw gast het parkeerterrein afrijdt moet ook bij de slagboom het afscheid in lijn liggen met de identiteit van uw onderneming. Zo geven we uw gast een goed gevoel die ook na zijn bezoek bij blijft.

Actuele reisinformatie

U bent attent bij het onthaal van uw bezoekers, maar zorgt ook voor een optimale klantenbeleving wanneer bezoekers vertrekken. Door uw bezoekers nuttige reisinformatie mee te geven, optimaliseert u het laatste contactmoment met uw bedrijf. .

Behulpzame host

Uw host is de eerste én laatste persoon die uw gast tijdens zijn bedrijfsbezoek tegenkomt. Om een warme bezoekervaring te garanderen, is het belangrijk dat de host bij vertrek weet wie er uitcheckt en welke soort afspraak uw bezoeker had. Gastvrijheid op maat maakt het afscheid uniek en persoonlijk..

Bezoekerstevredenheid

Wilt u weten of uw bezoekers vertrekken met een tevreden gevoel, zowel op het vlak van hospitality als veiligheid? We hebben een paar (technische) middelen om de bezoekbeleving te meten en te bepalen hoe gastvrij uw bedrijf is..

Voldoende bewegwijzering

Om uw bezoekbeleving na het verblijf intact te houden, moet dient de parking ook bij vertrek goed te vinden te zijn. De host of een duidelijke signalisatie maken uw bezoeker wegwijs. Ook op het parkeerterrein zelf moet dient de auto gemakkelijk terug te vinden zijn. Dit draagt bij aan een optimale bezoekbeleving en het gevoel van A tot Z welkom te zijn..

Netheid omgeving

Een nette omgeving zorgt ervoor dat uw bezoekers ook bij vertrek een gevoel van gastvrijheid en veiligheid ervaren. Het parkeerterrein dient schoon te zijn, zelfs een overvolle vuilbak kan de laatste indruk verstoren..

Bekijk ook de andere contactmomenten

Wilt u weten hoe gastvrij uw organisatie is??

De Welcome! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.

Vraag de Welcome! scan aan