Visie

Elk contactmoment telt

U wilt dat anderen een positief beeld van u hebben. Voor u is dat belangrijk, voor uw zaak is het noodzakelijk. Met een bezoeker die van in het begin vertrouwen voelt is het namelijk makkelijker relaties bouwen. Elk direct of indirect contactmoment met uw doelgroep bepaalt dus niet alleen de beeldvorming over uw bedrijf, maar ook toekomstige business.

Uw bedrijfsvoering, uw communicatie, uw gebouw, uw medewerkers en nog zoveel andere aspecten beïnvloeden uw imago. Een consistent imago versterkt het beeld dat uw doelgroep heeft van uw producten en diensten. Dat resulteert in hogere klanttevredenheid en loyaliteit. En zo draagt uw imago bij aan het succes en rendement van uw bedrijf.

Combinatie van gastvrijheid en veiligheid

Een bezoekbeleving die naadloos aansluit bij uw identiteit versterkt het imago van uw bedrijf. Een veilig gevoel vormt daarbij een belangrijke voorwaarde om je welkom te voelen.
En dat warm welkom en veilig gevoel tijdens het bedrijfsbezoek blijft uw bezoeker bij, ook na zijn vertrek.

De bezoekbeleving, van de ontvangst en het verblijf tot het vertrek, telt naast het contact met uw host nog talrijke andere contactmomenten.

Verschillende ‘wachtverzachters’ zoals een drankje, wifi en passende lectuur verdiepen bijvoorbeeld het gevoel van een professioneel en warm welkom. Die eerste indruk wordt vervolgens bevestigd, versterkt of ontkracht tijdens de rest van het bedrijfsbezoek. Wat wilt u uitstralen? Sluit uw hospitality beleving hierop aan? Past een gezellige, warme ontvangst of juist orde en zakelijkheid?

De passende bezoekbeleving vinden

Welcome! heeft jarenlange ervaring in het vinden en creëren van een warm welkom en veilige bezoekbeleving. Samen met u kijken we naar het persoonlijk onthaal, het verblijf én vertrek van uw bezoekers. Met een modulair aanbod zorgen we ervoor dat de bezoekbeleving past bij uw doelstellingen, bedrijfscultuur en identiteit.

Welcome! – de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn – zorgt ervoor dat iemand graag zaken met u doet, waardoor u zich onderscheidt van uw concurrenten.

Waarmee kunnen we u helpen?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.