Werkwijze

Een bezoekbeleving op maat

Elk bedrijf is anders. Uiteraard voor wat betreft grootte, aantal medewerkers en werkzaamheden. Maar vooral ook voor wat bedrijfscultuur en identiteit aanbelangt. Wat wilt u uitstralen en wat absoluut niet?

Door hier juist op in te spelen, versterkt Welcome! uw imago. Het juiste gevoel benadrukken en de juiste indruk achterlaten bij uw bezoekers, dat is de kern van Welcome!

Dankzij jarenlange ervaring is onze werkwijze getest en beproefd. Het is een zich telkens herhalend proces van inventarisatie naar implementatie en optimalisatie.

Start traject

Omdat elk bedrijf uniek is, starten we telkens met een Welcome! scan van het huidige onthaal.

De Welcome! scan brengt op objectieve wijze de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart. De scan meet tot in detail alle contacten en diensten van het ontvangen van bezoekers tot hun vertrek. Wat gaat er goed? En wat kan beter? Klein of groot, er zijn vaak zaken die u zelf niet meer opvallen maar die essentieel kunnen zijn om de klantenervaring in uw bedrijf te optimaliseren.

Samen met u bespreken we daarna uw doelstellingen en resources. Op basis daarvan verkennen we de mogelijkheden voor een betere combinatie van bezoekbeleving en beveiliging – volledig passend bij uw imago en bedrijfscultuur.

Customer journey

Vertrekkend vanuit de analyse, de geformuleerde wensen en de doelstellingen ontvangt u een advies tot optimalisatie van de bezoekbeleving in uw onderneming. Het volledig traject van ontvangst, over verblijf tot vertrek, telt talloze contactmomenten (LINK naar Het zit in de details).

Uiteraard ondersteunen wij u ook in de daadwerkelijke realisatie. Onze projectbegeleiders zorgen dan mee voor de volledige implementatie van alle verbeterpunten. Gaat het over een volledig verandertraject? Dan tekent Welcome! dat ook mee uit, en zorgt voor advies, training en begeleiding rond al uw hospitality en veiligheidsdiensten.

Met Welcome! zijn alle contactmomenten dan tot in de puntjes geregeld en afgestemd op het imago dat u wilt uitstralen. Zo krijgen uw gasten van in het begin een goed gevoel bij uw onderneming.

Optimalisatie

De wereld om u heen verandert en uw bedrijf dus ook. Daarom blijven we ook na implementatie voortdurend monitoren en bijsturen, zowel op vlak van een warm welkom als op dat van de gewenste beveiligingsgraad. Op die manier blijft ook de bezoekbeleving van uw bezoekers bij de tijd.

Waarmee kunnen we u helpen?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.